hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viva TV - sztárolnak

Sztármagazinnal debütált a Viva zenetévé, amely először vásárolt műsort az MTV Networks-től.
hirdetés
A Sztárok testközelben című magazin külföldi sztárokról, aktuális pletykákról szól, mindennapi életükbe enged betekintést. A Viva Televízió új műsorával a 15 és 29 évesek körében kívánja pozícióját erősíteni. A magazin a Viva Televízió anyacégétől, az MTV Networks-től vásárolt amerikai műsor, kiválasztásakor és megvásárlásakor a legfontosabb szempont az volt, ne csak a sajtó, hanem a televízió képernyőjén is láthatók legyenek a híres emberek legfrissebb híranyagai. A magazin ezért kizárólag külföldi sztárok életével foglalkozik.
A műsorral minden hétköznap 11.00 - 12.00, valamint 19.30 - 20.30 között jelentkezik a csatorna. A műsort on-air beharangozókkal népszerűsítik, mint megtudtuk: ATL-kampány nem indul.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
hát igen, ez a kis megyar valóság. Ismét elloptunk valamit másoktól, mert mi nem tudunk ilyet csinláni... A műsort egyébként egy az egyben megnézhetjük a VH'-en, vagy
az Mtv-n(Music). Ott a plussz vicc, hogy még a fordítás sem pontos. Szóval jobb, ha az ember az eredeti nyelven nézi a műsort, úgy nem érti félre és még csiszolja is
nyelvtudását... A "sztárok" kiskutyáiról szóló adást volt szerencsém látni, hihetetlen... és közben hány millióan is éheznek?
#
Ez az a műsor, amiben benne volt, hogy a sztárok igyekeznek a "legdekadensebb" kiságyat megvenni a gyerekeiknek? Legalább a dollárt átválthatnák HUF-ra benne, ha már
angolul tisztességesen tudó fordítóra nem telik...

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés