hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - új szakértő

Új customer insight szakértő csatlakozik a Vodafone Magyarország csapatához. Az szakember a T-Mobile-tól érkezett a vállalatnál újonnan kialakított pozícióba.
hirdetés
Hózer Piroska szeptember 10-től dolgozik a Vodafone Magyarország marketingosztályán, mint Customer Insight szakértő. Feladata az ügyféladatok analizálása, menedzselésének felülvizsgálata, illetve szakértőként javaslatokat tesz majd új menedzselési módok kidolgozására is.

Hózer Piroska a T-Mobile-tól érkezett, ahol legutóbbi pozíciójában az adattárház üzemeltetéséért és fejlesztéséért felelős adattárház-igazgatóságot vezette.

Mint azt megtudtuk, a Vodafone Hózer Krisztina érkezésével alakította ki a pozíciót.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás