Vodafone - új szakértő
2007. szeptember 19. 10:01
Új customer insight szakértő csatlakozik a Vodafone Magyarország csapatához. Az szakember a T-Mobile-tól érkezett a vállalatnál újonnan kialakított pozícióba.
Hózer Piroska szeptember 10-től dolgozik a Vodafone Magyarország marketingosztályán, mint Customer Insight szakértő. Feladata az ügyféladatok analizálása, menedzselésének felülvizsgálata, illetve szakértőként javaslatokat tesz majd új menedzselési módok kidolgozására is.
Hózer Piroska a T-Mobile-tól érkezett, ahol legutóbbi pozíciójában az adattárház üzemeltetéséért és fejlesztéséért felelős adattárház-igazgatóságot vezette.
Mint azt megtudtuk, a Vodafone Hózer Krisztina érkezésével alakította ki a pozíciót.
Hózer Piroska a T-Mobile-tól érkezett, ahol legutóbbi pozíciójában az adattárház üzemeltetéséért és fejlesztéséért felelős adattárház-igazgatóságot vezette.
Mint azt megtudtuk, a Vodafone Hózer Krisztina érkezésével alakította ki a pozíciót.
(forrás:
Kreatív Online)