hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vodafone - új vezetőt nevezett ki

Stratégiáért és kereskedelmi tervezésért felelős vezetőt nevezett ki a Vodafone. A tavaly ősszel létrehozott, és azóta betöltetlen posztért májustól Lakatos Péter felel, aki 2005 óta dolgozik a vállalatnál.
hirdetés
Lakatos Péter új pozíciójában a Vodafone stratégiájának kidolgozásáért, annak megismertetéséért és vállalaton belüli elfogadtatásáért, valamint a konkrét cselekvési tervek teljeskörű kidolgozásáért lesz felelős. Feladatkörébe tartozik továbbá az, hogy a cselekvési tervek, beruházási döntések összhangban legyenek a vállalat stratégiájával.

A szakember 2005 óta dolgozik a Vodafone-nál, ahol májusi kinevezése előtt a vállalati üzletág marketingigazgatójaként dolgozott. Lakatos Péter irányítása alatt a Vodafone kidolgozta a személyre szabott kisvállalati ajánlatait, illetve kialakította a kisvállalatok felé irányuló arculatot, és ezidő alatt valósították meg a szélessávú mobilinternetes (HSDPA) stratégiát.

Arról később ígért információt a Vodafone, hogy ki követi Lakatos Pétert a marketingigazgatói poszton.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás