hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick - jó munkát végzett

A Sága Foods-nak végzett válságkezelési munkáért a Weber Shandwick budapesti irodája pr-Oscart kapott – erről az International Public Relations Association (IPRA) által megrendezett Golden World Awards for Excellence in Public Relations (GWA) szakmai versenyen döntöttek. Ez a pr-ügynökség lett egyébként az egyetlen díjazott a közép-kelet-európai régióból.
hirdetés
Az IPRA zsűrije 52 ország 404 nevezéséből választotta ki a 28 kategória legjobbjait. A Weber Shandwick magyarországi irodája nemcsak egyetlen magyarként, hanem egyetlen közép-kelet-európai ügynökségként vehette át az egyik kategória legjobbjának járó díját.

A pr-ügynökség válságkezelésért kapta a pr-Oscart, az elismerés a Sága Foodsnak végzett munkáért járt: a 2007 elején kitört madárinfluenza-fertőzés érintette a húsipari vállalat brit anyacégét, ami veszélyt jelentett a hazai Sága hírnevére. A helyzet kezelésére a cég vezetői és a Weber Shandwick közösen dolgoztak ki stratégiát.

A budapesti iroda sikere mellett az ügynökség nemzetközi hálózata négy további díjat nyert: a legjobb CSR program (Éhezés Elleni Segély Hete), a legjobb nemzetközi kampány („Szocsi 2014" – Pályázat a 2014-es Téli Olimpia megrendezési jogáért), a legjobb médiakapcsolati program (M.A.C. AIDS Alapítvány) és a legjobb technológiai kampány (Microsoft – Free Range Working) kategóriájában.

A díjkiosztó gála június 10-én lesz Londonban.

Mint ismert, tavaly a hazai ügynökségek közül a Noguchi Porter Novelli az „Újrahasznosított Ország" ÖKO-Pannon kampánnyal nyerte el a díjat a környezetért kategóriában.

A győztesek listáját itt megtekintheti.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés