hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zuckerberg az év embere a Time szerint

Mark Zuckerberg Facebook alapítót választotta az év emberének a Time magazin. A 26 éves milliárdos által kitatált közösségi site „átalakította az emberek mindennapi életét”.

hirdetés

Mark Zuckerberget, a Facebook alapítóját és elnökét választotta az év emberének 2010-ben az amerikai Time magazin. A 26 éves Zuckerberg nemcsak a világ egyik legfiatalabb milliárdosaként közismert, hanem bőkezű adományozó is, aki a minap tett ígéretet arra, hogy jótékony célokra fordítja magánvagyonának legalább a felét.

„A közösségi portál felhasználóinak száma idén nyáron lépte át az 500 milliós határt" – mondta indoklásában Richard Stengel, a Time magazin szerkesztője. „A Facebook olyan méretet ért el, amely elegendő ahhoz, hogy átalakítsa az emberek mindennapi életét" – tette hozzá.

Kína, azaz a Föld népességének mintegy egyötöde számára azonban nem elérhető a közösségi portál, és ha ezt a tényt figyelmen kívül hagyják, akkor elmondható, hogy a világon minden tízedik ember tagja már a Facebooknak.

A Time magazin 1927 óta osztja ki a gyakran vitatott díjat olyan embereknek, tárgyaknak, illetve eszméknek, akik, illetve amelyek jó vagy rossz irányban a leginkább befolyásolták az előző év eseményeit.

Az első, egyben legfiatalabb kitüntetett, az Atlanti-óceánt elsőként átrepülő 25 éves Charles Lindbergh volt. Mark Zuckerberg két héttel előzte meg II. Erzsébetet, aki 1952-ben szintén 26 évesen kapta meg ezt a címet.

Az egyetlen személy, aki háromszor is a Time év embere lett, Franklin Delano Roosevelt amerikai elnök, aki 1932-ben, 1934-ben és 1941-ben kapta meg a címet.

Tavaly Ben Bernankét, az amerikai jegybank, a FED elnökét, tavalyelőtt Barack Obama amerikai elnököt, 2007-ben pedig Vlagyimir Putyin orosz miniszterelnököt választotta az év emberének az amerikai magazin.

A Zuckerbergről Cannes-ben is kapott egy hasonló elismerést idén.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés