Végigittuk a Brüsszel és Grimbergen által nyújtott sörkínálatot, és nem kellett csalódnunk.

Szalai Tamás sörblogger beszámolója a Grimbergenbe szervezett sörtúráról.

Egy gyakorló szakács írása a Grimbergen sörökről.

Szerda délelőtt óta tart a Grimbergen sörtúra. Kövesse élőben!

Kiválasztotta a győztes pályázót a Carlsberg és a Kreatív.

Menekülő szerzetes, tűz és az éjjeli Brüsszel.

Tudsz tartalmat gyártani, szereted a sört, szeretsz utazni? Akkor téged keresünk!

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

A többkörös meghívásos tenderen az Avantgarde Groupot választották a feladatra.

Mostantól díjazzák például a legjobb marketingkommunikációs megoldásokat is.

Új menedzsment, új működési modell, új arculat, új ügyfelek az ügynökségnél.

Áprilistól a Bwnet.hu reklámfelületeit a sales house értékesíti.

A grandiózus jelenetben az egyszeri Alexa-felhasználó a Vezúv által lerombolt városba csöppen. Egy szendviccsel a kezében. 

A Volvo Car Corporation az ügyfélközpontú kultúra még hatékonyabb működésének érdekében átszervezi a vezérképviseletek felépítését.

Szaky a hulladékból csinált bizniszt, most Magyarországra hozza a 40 országban már bizonyított módszert. 

Új termékcsalád a Picknél, a Szalamettivel a fiatalabb fogyasztói generáció felé nyitnak. Kampánybejelentőt olvashattok!  

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

 A stratégiai kommunikációs építkezést a Continest hazai, illetve nemzetközi terjeszkedésre vonatkozó tervei indokolják.

Lukács Viktor posztjában azt írta, jó helyre került.

A Budapesti Történeti Múzeum tagintézményeivel pályázatot hirdetett, a határidő május 9.

Az ügynökség márciustól bővítette ki szolgáltatási körét a TikTokra is.

Művészegyetemek is csatlakoztak.

És az összes Instagram-profil 45 százaléka hamis – állítja a HypeAuditor új kutatása.

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Öt év alatt 445-szor talált egymásra fiatal filmes és produkció a felületen.

A 180 alkatrészből álló órát a We Love What You Build tervezte a cégnek.

A NorthWest Emmy mellett az Inavation Awards-on is jelölt a Space Needle köré megálmodott látványshow.

A német McDonald's füstgéppel turbózta fel kültéri hirdetését.

A rövidfilmszemlét május 27. és június 2. között rendezik meg a Toldi moziban és további szabadtéri helyszíneken. 27 nemzetközi filmet vetítenek majd.

Először neveztek ki nőt az 1851-ben alapított hírügynökség élére, Alessandra Galloni érkezik a januárban lemondott Stephen J. Adler helyére.

Szerencsére van megoldása is. Termékbevezető kampánybejelentő a Veet Mentől.

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
              01  
  02 03 04 05 06 07 08  
  09 10 11 12 13 14 15  
  16 17 18 19 20 21 22  
  23 24 25 26 27 28 29  
  30              
 

books.kreatívonline