hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lesták Zsófi cikkei

  #1
2018-09-07 12:09:00

Katz Dávid a 24.hu egyik legismertebb arca. Az újságíró leginkább videókat gyárt, de újabban több szöveges interjút is készít. Védjegye a stílusa: Puzsér Róbertet mulatós buliba, Csonka Andrást rugdosódni, VV Auréliót pedig komolyzenei koncertre viszi. Gyakorlatilag bármit megkérdez bárkitől, és az sem tántorítja el, ha beperelik vagy megfenyegetik. Egyik videója nemrég arany díjat nyert a Kreatív által szervezett Online Video Award versenyen. Hogy mit kezd a rosszindulatú kommentekkel, vannak-e kedvenc celebei és miért utálja a menedzsereket, az alábbi interjúból kiderül.

  #2
2017-12-21 13:52:00

November 23-án adták át a Hégető Honorka-díjat, mely a legjobb társadalmi ügyekkel kapcsolatos televíziós és online videós alkotásokat jutalmazza. Megosztott első díjat kapott Moskovics Judit, az RTL Klub Házon kívül című műsorának szerkesztő-riportere, akivel a decemberi Kreatív magazinban olvasható interjú.

A másik első helyezett a 444 két újságírója, Ács Dániel és Botos Tamás lett. Három alkotásért kaptak díjat: a kazincbarcikai rapperről, Serrano-ról szóló anyagért, egy szíriai borbély, Ibrahim történetéről készült videóért, és az arról a napról készült videóért, amikor Ács Dániel beállt a felesége helyett háziasszonynak és anyának 24 órára. Vele beszélgettünk a díjátadón, mesélt az egyetemi tanításról, az interjúalanyaival való kapcsolatáról és a „csodálatosan szép” Botos Tamásról.

#3
2017-12-05 12:47:00

A GAMERella egy évente megrendezett kétnapos játékfejlesztő maraton Montrealban, ahová kifejezetten nőket várnak, de a kor sem számít, legutóbb egy nagymamát vezettek be a játékfejlesztés világába. A programot rendező műhely kreatív igazgatója, a közel már egy évtizede külföldön élő Haraszti Gina filmrendező, aki korábban maga is aktív gamer volt. Szerinte tíz éven belül számítógépen játszani pontosan olyan szokványos lesz, mint most a filmnézés – amivel aztán a gamer szó is értelmét veszti majd. Új dokumentumfilmje kapcsán mesélt a gamer nők helyzetéről is, az őt is érintő cyberbullying jelenségről, illetve az online és offline identitás közötti különbségekről is. Cikkünk a Telekommal közös rovatunk, a Behálózva újabb darabja.

  #4
2017-11-30 16:27:00

Budapesten, a Nyitottak vagyunk kezdeményezés OPEN Conference című nemzetközi konferenciáján tartott előadást Malgosia Rokita, a Procter&Gamble közép-európai régiójáért felelős marketingvezetője, aki egyébként már öt éve rendszeresen látogatja Magyarországot. Prezentációja előtt tudtunk vele beszélgetni, mesélt a nemek közötti egyenlőség fontosságáról és arról: miért kell, hogy a sokszínűséget és elfogadást támogató szerepvállalás egyszerre üzleti stratégia és morális kötelesség is legyen.

#5
2017-10-26 14:31:00

A McCann Worldgroup bemutatta legújabb felmérését az idősödésről. A huszonévesek jobban félnek a haláltól, mint az idősek, az idősek többet mozognak, mint a fiatalok, és a magyarok 28 éves korukban a legboldogabbak, de nem akkor a legproduktívabbak, derült ki többek között. 

#6
2017-09-22 10:46:00

2003 óta minden évben átadják a Hégető Honorka-díjat, melynek névadója az RTL Klub tragikus körülmények között elhunyt riportere, aki munkásságát a hátrányos helyzetű kisebbségek médiareprezentációjának szentelte. A csatorna által létrehozott Hégető Honorka Alapítvány a televízióban, online és a közösségi médiában megjelent, társadalmi problémákról szóló videós alkotásokat díjazza. A zsűri elnökével, Baló Györggyel, és a zsűri egyik tagjával, Weyer Balázzsal beszélgettünk.

  #7
2017-05-05 11:14:00

A nőkről készült sztereotip képeket szeretnék eltüntetni. Nem 100 százalékosan sikerült. 

  #8
2017-04-21 13:29:00

A That’s Harrasment című sorozat igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

  #9
2017-04-07 12:09:00

Egyedülállónak, vagy legalábbis ritkának számít, hogy egy civil szervezet létrehoz egy komplett piaci terméket, amelynek elemei között kártyajáték, interaktív színdarab és online applikáció is szerepelnek, és amelyek egyenként és együtt is akár a CSR-ra nyitott cégek rendelkezésére állnak. A TASZ és a Csillagház Általános Iskola által közösen megálmodott Mondo szórakoztatóan nevel önállóságra és jogtudatosságra, ráadásul kapcsolatot tud teremteni ép és fogyatékos gyermekek között, ami a társadalmi együttműködés elengedhetetlen feltétele. "Képes vagy megvédeni magad" - ez a projekt fő üzenete.

  #10
2017-03-17 10:17:00

Múlt héten zajlott a Kreatív és a Republic Group közös szervezésében a Multi Screen Advertising nevű konferencia az A38 hajón, ami arról szólt, hogy mit kezdhetnek a reklámozók azzal a helyzettel, hogy ma már nagyon sokan unják, kerülik és blokkolják a reklámokat. A két leggyakoribb fogalom, ami ennek kapcsán elhagyta az előadók száját: a storytelling és a branded content.

  #11
2017-02-20 12:23:00

Iina Vuorivirta Budapesten mutatta be az áruház nyári kollekcióját. Mesélt az életéről, a kedvenc tárgyairól és arról, milyen utólag hibákat találni.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás