hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Galambos Róbert cikkei

#1
1999-04-30 00:00:00
A budapesti helyi és regionális frekvenciapályázat eredményeként egy olyan nyertes, a Magyar Autóklub is indíthat adást, amely korábban még nem működtetett rádiót. Április végén a 95,3-as FM frekvencián megszólal a Klubrádió.
  #2
1999-04-30 00:00:00
A rossz nyelvek szerint a televízióban műsorra csak azért van szükség, hogy a két reklám közti időt ki lehessen tölteni valamivel. Ez a valami mostantól ugyancsak lehet reklám, hiszen a világ sok televíziója után nálunk is elindul az érdekes, mulatságos reklámokat bemutató új műsor, amelynek az egyik csatornán már konkrét időpontja is van, de információink szerint mások is terveznek hasonlót.
#3
1999-03-31 00:00:00
Január elsejétől a napi 18 órás műsoridő felében szinkronizált filmeket sugároz a kábeltelevíziókon látható National Geographic Channel, immár 630 ezer háztartásban. A teljes 18 órás műsoridejében magyarul szóló Spektrum TV 900 ezer, míg a főleg angol nyelvű Animal Planet és a Discovery Channel 600 ezer háztartásban nézhető.
#4
1999-03-31 00:00:00
Kezdetben volt a műholdról sugárzott zene szolgáltatása, amely nagy segítséget jelentett, többek között a vásárlást kellemesebbé tevő audiokörnyezet megteremtésének megoldásában. Ma már a zeneszolgáltatáson túl hirdetési lehetőségeket és kiegészítő szolgáltatásokat is kínálnak ezen a csatornán, amely ezáltal már-már kommunikációs eszközzé, médiummá lépett elő.
#5
1999-01-31 00:00:00
A médiát egyszerűen csak fogyasztó néző sem tudja nem észrevenni a televíziós csatornák műsorrendjének, az egyes műsorok kezdési időpontjának folyamatos változását, a különböző csatornákon látható műsorok közötti hasonlóságot. A téli időszak újabb változásai kapcsán érdemes megvizsgálni a három országos televízió programszerkesztési elveit.
#6
1999-01-31 00:00:00
Alábbi összeállításunkban a rádióhallgatási szokások aktuális alakulását és az ehhez kapcsolódó hirdetői megjelenéseket vizsgáljuk a Szonda Ipsos rádiós adatokat feldolgozó Navigátor programjának, a Gallup Media Monitorának és az Expend Kft. Reklámköltés analízise segítségével.
#7
1999-01-31 00:00:00
A marketing fejlődésének új szakaszához érkezett 1998-ban, amikor az elméleti marketing- kutatással foglalkozó IMP cég a Managing Business Relationships című könyvben egységes rendszerré foglalta össze az addig tanulmányozott kapcsolati módszereket. Mielőtt azonban a téma hazai szakértőjével, dr. Mandják Tiborral, a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Marketing Tanszékének adjunktusával folytatott beszélgetés alapján bemutatnák a marketing új irányzatát, érdemes átgondolni, milyen előzmények alapozzák meg az új gondolkodásmód terjedését.
#8
1998-12-15 00:00:00
Decemberi számról lévén szó már illene azt írnunk: AZ MTV JÖVŐ ÉVE, de ez a novemberi lapzártakor még nem volt lehetséges, hiszen az MTV még az idei költségvetésének minden részletét sem ismeri, s olyan tételekről tárgyal a kormányzattal, amelyek alapvetően meghatározzák az aktuális működést és a televízió jövőjét.
  #9
1998-12-15 00:00:00
Napjainkban egyre több közszolgálati funkciójú hírveréssel találkozhatunk. Ez természetesen általánosságban jó, de a megjelenés formája és tartalmi megítélése jelentősen eltérhet az általunk most vizsgált rádiós piacon. Vannak rádiók, amelyek engedményeket adnak, vannak, amelyek ingyenes reklámhelyet. A választás inkább a stratégiába illő koncepció, mintsem szociális érzékenység kérdése.
#10
1998-12-15 00:00:00
A fogyasztói célcsoportokat vizsgálva megállapítható, hogy a legkevésbé kialakult márkapreferenciával a fiatalok rendelkeznek. A tinédzserek azok, akik egy-egy jó reklám hatására képesek akár gyökeresen megváltoztatni addig kialakult ízlésvilágukat, szokásaikat. Mégis van egy márka, egy lap, amely szinte kivétel nélkül minden tinédzser kezébe eljut. Az Ifjúsági Magazin 1965-ben indult hódító útjára, és még ma is, ha valaki kézbe veszi, könnyen a lap rabjává válik.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás