hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tóth Krisztina cikkei

  #1
2007-05-04 12:00:00
Az év elején több új szereplő is megjelent a már amúgy is túlzsúfolt budapesti rádiós piacon. A régiek egy része stratégiát vált, az újak a rétegigények kiszolgálásában hisznek. Az biztos, hogy a siker nem jön majd könnyen: az új szereplőknek optimista jóslatok szerint is legalább négy évet kell várniuk, mire nyereségesek lesznek.
  #2
2006-12-12 00:00:00
A hazai médiasztárokkal ma már nemcsak a tévécsatornák műsoraiban találkozhatunk, hanem számos termék reklámfigurájaként is. A márkáknak jót tehet ugyan az ismert arc, de a kapcsolatnak veszélyei is lehetnek.
  #3
2005-09-01 00:00:00
Nyílt titok, hogy nem nyolcórás a munkaidő a reklámszakmában, és úgy tűnik, ezzel számolnak is azok, akik itt képzelik el a karrierjüket. Legalábbis kénytelenek, mert ha valakinek ez nem tetszik, kereshet más állást magának.
  #4
2005-03-04 00:00:00
Újrapozicionálta kiadója a Szabad Föld című hetilapot, és azt tervezi, hogy a jövőben aktív marketingkommunikáció segítségével megtöbbszörözi hirdetési bevételeit. A médiaügynökségek egyelőre kevéssé számolnak a kiadvánnyal.
  #5
2005-03-04 00:00:00
Farkastörvények uralkodnak az indoor piacon: a szakmai szereplők szerint azok tudnak megélni, akik valóban jól működő, hatékony médiumot kínálnak a hirdetőknek. A szektor reklámpiaci jelentősége egyre nő, sokak szerint koncentrálódás várható.
  #6
2005-02-02 00:00:00
A példányszámcsökkenés új ellenszere terjed a magyar magazinpiacon: a lap mellé csomagolt ajándék. A csodafegyver azonban fordítva is elsülhet, hiszen a lapok a korábbinál is több olvasót veszíthetnek, ha kiszállnak a költséges ajándékosztogatásból.
  #7
2004-12-01 00:00:00
A hazai nagyvállalatok vezetőinek többsége már legyőzte az újdonságtól és a technológiától való félelmét, mert tudja, hogy az intranetrendszerek nemcsak az információáramlást segítik, hanem kitűnően használhatóak a dolgozók lojalitásának erősítésére is.
  #8
2004-11-04 00:00:00
A mennyiség a minőség rovására megy – ez a jellemző a magyar óriásplakát-termésre. A készítők nem veszik figyelembe a műfaj követelményét, amely szerint az üzenet néhány másodperc alatt hat.
  #9
2004-10-04 00:00:00
Áttörésként emlegetik a webes szakemberek a videobannereket. Egyes ügynökségi vezetők azonban azt állítják, hogy a szélessávú internet térhódításával megjelent új reklámozási forma nem rendezi át az online reklámtortát.
  #10
2004-10-04 00:00:00
Ritka esetnek számít, ha egy magyar gyógyszergyártó cég aktívan használja a webet, pedig a szigorú törvényi szabályozás mellett az online gyógyszer-kommunikáció jó csatorna lenne az erős gyógyszergyártói cégimázs kiépítésére is.
  #11
2003-10-01 00:00:00
A kisebb büdzsét és az alacsonyabb kreatív színvonalat tartják egyedinek a magyar reklámpiacon dolgozó külföldiek a kulturális sajátosságokon kívül, a külföldre tért magyarok pedig az ügyfelek hozzáállását látják egészen másnak, mint hazánkban.
#12
2003-05-01 00:00:00
Másod- és harmadvonalbeli cégek megjelenését, illetve a kisebb, nem hálózatos hazai ügynökségek kibővülő lehetőségeit jósolják hosszú távon a magyar ügynökségek és a hazai reklámszakmai szervezetek az EU-csatlakozás következményeként.
  #13
2002-11-29 00:00:00
A csatornák gigászi küzdelmének igazi vesztese a médiapiac többi szereplője, akik a televíziós hirdetési árak emelésétől várják a feléjük áramló hirdetési költések növekedését. Az őszi valóságshow-dömping nyomán kialakult nyomasztó televíziós reklámpiaci túlsúly tovább aligha növelhető, információink szerint küszöbön áll az áremelés.
  #14
2000-01-15 00:00:00
A magyarországi nagy ügynökségek hálózati és lokálisan szerzett ügyfelekkel egyaránt dolgoznak, ám hogy milyen arányban oszlik meg a két csoport, irodánként eltérő. Az itthon szerzett ügyfeleket tendereken, new business tevékenység eredményeként és természetesen harcok árán nyerik meg az ügynökségek.
  #15
2000-01-15 00:00:00
November végétől a magyarországi mobilpiac tortáján, a világ legnagyobb mobil kommunikációs vállalatának, a Vodafone-nak megjelenésével már négyen osztoznak. A cég egy év múlva a piac 10%-át kívánja képviselni, céljának elérésére elképesztő méretű kampánnyal robbantott be a magyar piacra.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás