hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kóczián Péter cikkei

#1
2002-11-29 00:00:00
A negatív és összehasonlító reklámok tilalma a fogyasztók lebecsülésén alapuló patriarchális nézeteket tükröz. Legutóbb a mobiltársaságok használták fel a negatív és összehasonlító reklámokat. A nyáron az Önszabályozó Reklámtestület már nyilvánosságra hozta, hogy helyteleníti ezeket.
  #2
2002-11-29 00:00:00
A HVG-nél az alapítás óta eltelt 23 évben nagyon vigyáznak arra, hogy az olvasók alig vegyenek észre valamit abból, ha változtatnak valamit a lapon. Lassan, a brandépítés eszközeivel csínján bánva csinosítgatják a lapot. A konzervatív megoldások sikert hoztak.
  #3
2002-03-28 00:00:00
A 2002-es választási kampány az első, amelyben a nagyobb politikai pártok minden részletet végiggondolva vesznek részt. Az előző kampányok hibái, a politikai marketing magyarországi fejlődése és a pártok egyre élesebbé váló versenye miatt a 2002-es választások előkészítésénél már nyoma sincs a próbálkozásoknak, visszaszorulóban vannak a politikusok egyéni ötletein és testületi döntésein alapuló kampányirányítási technikák, és egyre inkább elkülönül, vagy önálló jogot kapott a kampány kreatív részének és a párt marketingjének kialakítása.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás