hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Roxer 2.0, szövegíró Szűcs László cikkei

  #1
2007-03-05 12:00:00
„A filmek titka az egyszerűségükben rejlik. Semmi humorosnak gondolt történet erőltetett csattanóval. Keressünk egy konzervfilmet bármilyen jó arc majommal, mixeljük hozzá minden idők legidegesítőbb csengőhangját (Bizet rezeg a sírjában), ragasszuk a végére az akciós ajánlatot, és kész. Századszor is vigyorgok rajta. A szárnyasos változat máshogy működik. A nagy, csupasz pulyka rezgő teste tagadhatatlanul az egyik legbizarrabb látvány, ami 2006-ban képernyőre került…”
  #2
2007-03-05 12:00:00
„A film üzenete egyértelmű: aki Magyarország legnagyobb lakossági pénzügyi szolgáltatójában sem bízik, égesse el a pénzét, és szórja a hamut a Gangeszbe! Adott tehát a bizalom, amit az OTP új logójában – feltételezésem szerint – az ölelés szimbolizál. A kampány ehhez képest egy másik vizuális kulcsra, az összekapcsolódó tekintetre épül.”
#3
2005-02-02 00:00:00
Nem derül ki a romák hátrányos helyzetét szemléltető kampányból, hogy mi is valójában a Program Öt. Szűcs László, a Roxer 2.0 szövegírója az egyenlőtlen versenyek harcát kiemelő szpotot szépnek és igényesnek tartja, bár felfedezett benne egy-két önellentmondást is.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás