hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

One Off reklámügynökség, kreatívigazgató Deltai Károly cikkei

  #1
2007-02-05 12:00:00
A bankreklámok körében mára szakmai standarddá merevedett az unalmas mellébeszélés, a gyáva hazudozás és a hasba akasztós ügynöktempó.
  #2
2007-02-05 12:00:00
Az ACC-kampánnyal moziban találkoztam először, és kis híján elkezdtem ordibálni a gyöngyvászonnal. Accerűen?! Mi ez itt, tablettás Győzike?
#3
2006-03-07 00:00:00
Deltai Károly, az One Off reklámügynökség kreatívigazgatója azt mondja: ha álcázzuk a promót, akkor egyszerre két dolog múlik ki: a promó és a film. És mi lesz ezután a Suzukival? – kérdezi.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás