hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Czifrik Balázs cikkei

#1
2010-08-13 12:31:00

A boszorkányoktól a sugárzásmérő pálcás emberekig sokan próbálnak ezoterikus szolgáltatásokból megélni Magyarországon. A pénz egy része a szürkegazdaságba áramlik.

  #2
2010-08-05 17:25:00

A dohányipar marketingmunkája a szigorú reklámtörvények miatt mostoha körülmények közé került, így a csomagolás maradt számukra a legértékesebb kreatívfelület. Milyen irányba halad a csomagolástervezés és hogyan befolyásolja ez a hazai fogyasztást?

  #3
2010-05-26 16:41:25

Még mindig nem nyilvános Magyarország márkastratégiája, amin a kormány tanácsadó testületeként egy éve dolgozik az Országmárka Tanács. Elvileg tavaly év végére jött volna létre a stratégia, amit év elején kezdtek volna meg bevezetni. De igényt tart-e minderre az új kormány?

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás