hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

főszerkesztő, Élelmiszer Online Császár László cikkei

  #1
2014-03-10 17:25:00

A Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary harmadszor hirdette meg a Greennovációs Nagydíjat, de most fordult elő először, hogy nem csak az FMCG szakterületről várt pályázatokat, hanem szinte minden iparágból. A bővítés meghozta az áttörést, 50 nevezés érkezett, a legtöbb a turizmus, a mezőgazdaság, az FMCG, az energetika és a gyártástechnológia területéről. A zsűri 21 pályázatot juttatott döntőbe.

  #2
2012-09-19 17:01:00

Nem a legfőbb veszély a reklám a gyerekek számára a magyar szülők szerint, de a médiával együtt felkerült a listára. Kutatás az ÖRT és az IAA reklámfesztes szekciójához.

#3
2011-08-18 10:45:00

A Sziget segíti Magyarország turisztikai promócióját - mondta el Marinka Csaba, a rendezvény kommunikációs igazgatója az Élelmiszer Online-nak.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás