hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kantar Media, kommunikációs vezető Mihálszki Zsuzsa cikkei

#1
2012-02-09 16:04:00

"Az elmúlt egy évben a maradék illúzió is szertefoszlott a reklámpiac rövid távú magára találását illetően" – ezzel a nem túl biztató megállapítással indítja 2011-es reklámpiaci elemzését a Kantar. Az elemzés szerint még jobban kinyílt az olló a listaárak és a médiumok valós árai között, tehát ugyanakkora reklámzajt jóval kevesebb pénzből finanszíroznak a hirdetők.

#2
2011-09-01 16:08:00

Egy hete Mihálszki Zsuzsa, a Kantar Media kommunikációs vezetője elemzést közölt a magyar reklámpiac első félévéről. Somogyi Miklós, a Magyar Közterületi Média Szövetség elnöke szerint a Kantar rosszul számolt, a „körtével az almát hasonlította össze” és ezzel félrevezethette a piaci szereplőket. A Kantar szerint viszont jól számoltak, csak mennyiségi csökkenésről beszéltek, listaárakról nem. Az alábbiakban a két levelet olvashatják.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás