hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Biró Péter cikkei

  #1
2015-10-09 11:55:00

Az elmúlt években megnőtt az adatok szerepe a világban, és mivel mennyiségük az évek számával exponenciálisan nő, ma már megkerülhetetlen téma az üzleti döntéshozásban vagy a marketingben. De melyiket, hogyan, mikor, mire, milyen szabályok szerint használjuk? Többek között ezekre a kérdésekre keresett és talált válaszokat a már negyedik alaklommal megrendezett E-mail Marketing Konferencia.

  #2
2014-09-19 17:06:00

A Kreatív és az Élelmiszer által szervezett kétnapos konferenciára a marketing és sales területéről érkeztek előadók két szekcióban, egyrészt kuponos promóciókról (Kupon nap), másrészt lojalitásösztönző programokról (Lojalitás nap) adtak elő. Beszámoló sok képpel és prezentációval, amelyeket a cikkünkből le is tölthet. 

#3
2014-04-02 10:55:00

Az első igazán nyári hétvégén – az ígéretekhez híven még márciusban – megnyitottak az Erzsébet téri Kulturális Központ és Park létező és nem létező kapui. Ez azt is jelenti, hogy a Design Terminál is újra szolgálatra kész, a Kreatív rögtön birtokba is vette az intézménnyel és az Európai Bizottsággal közösen szervezett Kreatív Budapest konferenciasorozat első felvonásával, amely a kreativitás és a város kapcsolatát boncolgatta.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás