hirdetés
hirdetés
hirdetés

13 milliót fizethet a Tv2

13 millió forintos kötbér megfizetését írta elő az NMHH a TV2-nek az Ezek megőrültek! miatt. A csatorna az előírtnál alacsonyabb kategóriába sorolta a műsort, és műsorelőzeteseinek száma túllépte a megengedett szintet.

hirdetés

Az Ezek megőrültek! című műsor több epizódja és műsorelőzetesei miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa 13 millió forintos kötbér megfizetésére kötelezte a Tv2-t.

Kiricsi Karola, a médiatanács szóvivője a szerdai sajtótájékoztatón elmondta, hogy a televízió ezen műsorát a második kategóriába sorolta, vagyis a 12 éven aluliak nagykorú felügyelete mellett nézhették. A médiatanács álláspontja szerint azonban a műsort annak káros hatása miatt magasabb kategóriába kellett volna sorolni. Emellett a testület kitért arra, hogy a Tv2 tavaly helytelen besorolásokkal rendszeresen megsértette a médiatörvényt, ráadásul a sugárzott műsorelőzetesek száma is több volt a megengedettnél.

Az NMHH szerdai sajtótájékoztatóján üdvözölte Neelie Kroes európai uniós médiabiztos azon ígéretét is, amely szerint a jövőben ellenőrizni fogja a módosított új magyar médiatörvény alkalmazását. Kiricsi Karola elmondta, hogy ugyan a médiatanács összetételét sokszor bírálták, a testület munkáját mégis a tényleges döntések és határozatok alapján kell megítélni, így szívesen veszik jogalkalmazói munkájuk független, szakmai felügyeletét.

A testület továbbá elégedettséggel fogadta a médiatörvény szövegébe bekerült módosításokat is, mert a változások jelentős része a médiatanács korábbi jogalkalmazó jogértelmezését emeli jogszabályi szintre, ezáltal megkönnyítik a jogalkalmazó, tehát a médiatanács munkáját - mondta a szóvivő.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés