hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BKV átnevezi a Hősök terét

A SuperGroup idén negyedik alkalommal rendezi meg adománygyűjtő akcióját, a Mikulásgyárat, amelyhez többek között a BKV is csatlakozott.
hirdetés

Idén is felállítja a Supergroup a Felvonulási téren azt az átlátszó és piros sátorbuborékot, amelyet Mikulásgyárnak neveztek el négy évvel ezelőtt.  Az adománygyűjtő akció idén a Plaza Centers több bevásárlóközpontjában is zajlik majd, így lesz kihelyezett Mikulásgyár a Duna Plazában és a Csepel Plazában, valamint 14 vidéki helyszínen is.

A koncepció lényege, hogy az adakozó kedvű lakosság elviheti adományait a Mikulásgyárakba, ott önkéntesek egységcsomagokat gyártanak, amit a Magyar Posta Logisztika járművei továbbítanak a Magyar Vöröskereszthez, innen a csomagok az önkormányzatokon keresztül szociális, egészségügyi és gyermekjóléti intézmények lakóihoz, a hajléktalanokat, fogyatékosokat és nagycsaládosokat segítő civil és karitatív szervezetekhez jutnak el.

A Mikulásgyárat több cég is támogatja. A Magyar Villamos Művek kazánja fűti a buborékot, közben óránként füstöl és világít. A fő támogató, az OTP Bank, egy különleges labirintus-persellyel gyűjti a pénzadományokat, valamint idén is nyitott egy bankszámlát. A Magyar Telekom akciója egyelőre nem ismert, a szervezők mindössze annyit közöltek: a telekommunikációs partner meglepetéssel is készül. Emellett a Magyar Telekom hírleveleiben, magazinjában és az értékesítésekkor adott zacskókon is feltünteti az eseményt.
 
A BKV úgy támogatja a Mikulásgyárat, hogy a nyitvatartás alatt a környék járművein – kisföldalatti, trolibuszok, buszjáratok – Hősök tere megállóját erre az időszakra átnevezik Hősök tere - Mikulásgyár megállóra. Ezen felül a jegypénztáraknál plakáton hirdetik az eseményt, a pénztárosok és az ellenőrök pedig Mikulásgyáras kitűzőt kapnak erre az időre.

A Supergroup médiatámogatónak a Magyar Televíziót, az Origot, a Pesti Estet és a Borsot szerezte meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés