hirdetés
hirdetés
hirdetés

A brit reklámköltés negyede online-ra ment

4,1 milliárd fontot költöttek tavaly a hirdetők a brit online piacon, amely 12,8 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest – áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers jelentésében.

hirdetés

4,1 milliárd fontot költöttek tavaly a hirdetők a brit online piacon, amely 12,8 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest – áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers jelentésében.

A közösségi médiás költések megháromszorozódtak 2010-ben, a display-hirdetésekre pedig 27,5 százalékkal költöttek többet a hirdetők 2009-hez képest. A közösségi médiafelületeken töltött idő a teljes internetezéssel töltött idő negyedét teszik ki Nagy-Britanniában.

Az otthoni szélessávú internetkapcsolat-penetráció növekedése a video-reklámoknak is kedvezett. Ez a szegmens 91 százallékkal teljesítette túl a 2009-es évet.

A legnagyobb online hirdetőnek a bank- és pénzügyi szektor bizonyult, a teljes költés 15,2 százalékát ezek a cégek szállították. A szórakoztató- és médiaipar 14 százalékban, az FMCG-vállalatok pedig 13 százalékban vették ki a részüket az online reklámtortából.

(forrás: Marketingweek)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés