A brit reklámköltés negyede online-ra ment
4,1 milliárd fontot költöttek tavaly a hirdetők a brit online piacon, amely 12,8 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest – áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers jelentésében.
4,1 milliárd fontot költöttek tavaly a hirdetők a brit online piacon, amely 12,8 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest – áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers jelentésében.
A közösségi médiás költések megháromszorozódtak 2010-ben, a display-hirdetésekre pedig 27,5 százalékkal költöttek többet a hirdetők 2009-hez képest. A közösségi médiafelületeken töltött idő a teljes internetezéssel töltött idő negyedét teszik ki Nagy-Britanniában.
Az otthoni szélessávú internetkapcsolat-penetráció növekedése a video-reklámoknak is kedvezett. Ez a szegmens 91 százallékkal teljesítette túl a 2009-es évet.
A legnagyobb online hirdetőnek a bank- és pénzügyi szektor bizonyult, a teljes költés 15,2 százalékát ezek a cégek szállították. A szórakoztató- és médiaipar 14 százalékban, az FMCG-vállalatok pedig 13 százalékban vették ki a részüket az online reklámtortából.