hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Google volt vezére az év médiaszemélyisége

Eric Schmidtet, a Google volt vezérigazgatóját választotta a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál idén az év médiaszemélyiségének. A szakember jelenleg a cég igazgatótanácsának tagja.

hirdetés

A Google vezérigazgatói posztját 2001-től betöltő, arról idén januárban lemondott Eric Schmidt lett az év médiaszemélyisége az idén 58. alkalommal megrendezett Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szerint. „Vezetése alatt a Google teljesen megváltoztatta annak módját, ahogyan az emberek szerte a világon nap mint nap információhoz jutnak” – indokolta a döntést Philip Thomas, a Cannes Lions ügyvezetője, aki kiemelte Schmidt szerepét abban, hogy a cég  hihetetlenül rövid idő alatt a világ legnagyobb hirdetési médiumává és a világ egyik legértékesebb márkájává vált. (A Google kutatások szerint négy évig volt a világ legerősebb márkája, és csak idén előzte meg az Apple.)

Eric Schmidt, az év médiaszemélyisége
Eric Schmidt, az év médiaszemélyisége

Mielőtt 2001-ben csatlakozott a Google csapatához, hogy Sergey Brin és Larry Page alapítókkal kialakítsák a cég technikai és üzleti stratégiáját, Schmidt a Sun Microsystemsnél dolgozott. A Sun Microsystems 1983-ban igazolta le Schmidtet, és 1997-ben nevezte ki a Novell ügyvezető igazgatójává. Még korábban a Xerox Palo Alto-i kutatási központjában, a Bell Laboratories-nál és a Zilognál volt a kutatócsapat tagja.

A cannes-i díjat Schmidt június 22-én, a fesztivál ideje alatt veszi majd át.

Tavaly az év médiaszemélyisége díjat Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója kapta Cannes-ban, azt megelőzően pedig Steve Ballmer, a Microsoft vezére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás