hirdetés
hirdetés
hirdetés

A minőséget választjuk az ár helyett a GfK szerint

A GfK szerint a fogyasztók inkább a minőséget választják. Csökken az élményszerű bevásárlások aránya, és még mindig a hipermarketek a legnépszerűbbek.
hirdetés

A vásárlók eleve rendelkeznek bizonyos elvárásokkal az egyes kereskedelmi csatornák felé – derül ki a GfK Shopping Monitor 2009/2010 című tanulmányából. A kutatás azt vizsgálta, mennyire tudatosak a fogyasztók a bevásárlóhely kiválasztásában, illetve az üzleten belüli minőséget és választékot illetően.

A vizsgálatból kiderül, a boltválasztásnál a három legfontosabb tényező a minőség-frissesség, az ár és a választék, emiatt csökken az élményszerű bevásárlások aránya is.

Külön érdekesség, hogy az árszínvonallal kapcsolatos elégedettség kevés súllyal esik latba, még a komoly árverseny ellenére se lehet ezzel meghatni a fogyasztókat.

A kutatás szerint a minőség elsősorban a drogériákban és szupermarketekben fontos, a választék inkább a hipermarketekben, míg az árszínvonal a diszkontokban számít jelentősen.

(forrás: Kreatív Online, GfK)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés