hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Tesco elköszön a Hammertől

Tíz év után a Tesco megválik a Hammer reklámügynökségtől. Jövő év elejétől a McCann Erickson látja el a vállalat márkakommunikációját.
hirdetés

A Tesco tíz éves együttműködés után elbúcsúzik a Hammer reklámügynökségtől. A Tesco részéről azt a tájékoztatást kaptuk, hogy meghatározott időközönként pályázatot írnak ki minden területre vonatkozóan, és ez érinti a marketingkommunikációs együttműködéseket is. Idén, a meghívásos tender során a márkakommunikációs feladatokat a McCann Erickson nyerte, amely összességében a legelőnyösebb ajánlatot nyújtotta be.

Hozzátették még, hogy ezt a naptári évet tekintettel a közeledő karácsonyi szezonra a Hammerrel viszik végig, a McCann Erickson várhatóan a jövő év elején kezd neki a munkának. Jövőre sem szakad meg azonban a Tesco és a Hammer munkakapcsolata, mert az ügynökség nyerte a 2009-es leaflet munkákra kiírt megbízását.

Arra a kérdésünkre, hogy a McCann Erickson és a Hammer mellett kiket hívtak még meg a tenderre, nem kaptunk választ a Tescótól. A tendert lebonyolító brandmenedzser korábban a McCann Erickson alkalmazottja volt.

Szoboszlay Péter, a Hammer ügyvezető igazgatója a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy már a tender alatt is meg kellett barátkozniuk azzal, hogy egy üzleti kapcsolatot a sikerek ellenére sem lehet fenntartani a világ végezetéig, majd hozzátette: „A veszteséget a magunk részéről igyekszünk erénnyé kovácsolni.Tisztában vagyunk vele, hogy gyakorlatilag mindenre képesek vagyunk, amire egy korszerű áruházlánc marketingjének szüksége lehet, ezért némileg kisebb létszámmal, de felszabadultabb kreativitással, változatlan szakmai erényekkel, egyedi piaci ismeretekkel igyekszünk a hazai retail szakmán belül értékesíteni a tudásunkat” – vázolta a terveket Szoboszlay. A ügyvezető igazgató a Tescónak megköszönte az eddigi bizalmat, az utódnak pedig sok sikert kívánt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés