hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÁAK-tendert nyert a Bell & Partners

Az Állami Autópálya Kezelő újabb kommunikációs tenderét nyerte meg a Bell & Partners. Most az elektronikus matrica-használat kampányát kell elkészíteniük nettó 25 millió forintért.

hirdetés

A Bell & Partners nyerte meg az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) elektronikus matrica-használat kommunikációjára kiírt tenderét – számol be a Közbeszerzési Értesítő legújabb száma.

A nettó 25 millió forintos szerződésbeli összegért a Bell & Partnersnek három hónapig az online autópálya-használati díjfizetés népszerűsítését kell elvégeznie, melyben nemcsak a kampánystratégia és –elemek kidolgozása, hanem a médiatervezés, médiavásárlás, illetve gyártás és hatékonyságelemzés is benne van.

A tárgyalás nélküli tenderre az értesítő szerint csupán a Bell & Partners nyújtott be ajánlatot, a szerződést pedig január 2-án kötötték meg a felek.

Nem ez az első kommunikációs tender az ÁAK-nál, amelyet a Bell & Partners nyer meg. 2011 január 26-ai hirdetménnyel egy nettó 24 millió 990 ezer forint értékű közlekedésbiztonságról szóló kommunikációs közbeszerzést nyert el.

(forrás: Közbeszerzési Értesítő, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés