550 milliót adott a Hungarofest médiafeladatokra
2011-04-05
Két témakörben hirdetett eredményt a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. Összesen 670 millió forint értékben adtak megbízásokat.
Két témakörben hirdetett eredményt a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. A társaság a soros magyar EU-elnökség kulturális programjaihoz, a Liszt-év programjaihoz, a nemzeti és állami ünnepekhez és emléknapokhoz, valamint egyéb, a Hungarofest által 2011-ben szervezett programokhoz kapcsolódóan keresett média és pr- partnert, valamint kreatívügynökséget a februárban kiírt gyorsított eljárásos tenderen.
A bruttó 550 millió forint értékű médiamegbízást végül a Bell and Partners nyerte, a pr-munkák elvégését pedig a Young and Partersre bízták. A bruttó 120 millió forint értékű kreatívfeladatokat a PlotPoint végzi majd, akik alvállalkozójaként az Issues Managementet és az Oditech Studiót nevezte meg a Hungarofest.
A médiafeladatokra a Bell and Partners mellett ajánlatot tett a Berg Média és a Vm.Komm is. A kreatív munkákra pályázott még a Hamu és Gyémánt-ACG konzorcium és a Berg Média-Akció360 páros is.