hirdetés
hirdetés
hirdetés

550 milliót adott a Hungarofest médiafeladatokra

Két témakörben hirdetett eredményt a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. Összesen 670 millió forint értékben adtak megbízásokat.

hirdetés

Két témakörben hirdetett eredményt a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. A társaság a soros magyar EU-elnökség kulturális programjaihoz, a Liszt-év programjaihoz, a nemzeti és állami ünnepekhez és emléknapokhoz, valamint egyéb, a Hungarofest által 2011-ben szervezett programokhoz kapcsolódóan keresett média és pr- partnert, valamint kreatívügynökséget a februárban kiírt gyorsított eljárásos tenderen.

A bruttó 550 millió forint értékű médiamegbízást végül a Bell and Partners nyerte, a pr-munkák elvégését pedig a Young and Partersre bízták. A bruttó 120 millió forint értékű kreatívfeladatokat a PlotPoint végzi majd, akik alvállalkozójaként az Issues Managementet és az Oditech Studiót nevezte meg a Hungarofest.

A médiafeladatokra a Bell and Partners mellett ajánlatot tett a Berg Média és a Vm.Komm is. A kreatív munkákra pályázott még a Hamu és Gyémánt-ACG konzorcium és a Berg Média-Akció360 páros is. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés