Médiapartnert választott az NFÜ
2011-02-28
Két cég indult a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség médiatenderén. A nettó 25 milliós feladatokért az IMG és a Bell & Partners pályázott.
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) az Új Széchenyi Terv pályázatainak meghirdetéséhez keresett médiapartnert. A nyertesnek egy-egy alkalommal összesen 25 féle nyomtatott sajtóban és online felületen kell médiavásárlást bonyolítania nettó 24,9 millió forintért. Ez a mennyiség egyébként eltérhet plusz, vagy mínusz 40 százalékkal, de úgy, hogy teljesítés értéke a keretösszegen belül maradjon.
A médiatenderen ketten indultak: a nyertes az Inter Media Group (IMG) lett, megelőzve a Bell & Partners ajánlatát.
Az IMG nemrég egy másik állami megbízást is elnyert az EU-elnökség kommunikációját intézik.
(forrás:
Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)