hirdetés
hirdetés
hirdetés

AdAge, AdWeek - tarolt a Mediaedge:cia

A tavalyi évi eredmények rangsora alapján a Mediaedge:cia (MEC) lett az év médiaügynöksége nemcsak az Egyesült Államokban, hanem globális szinten is. A díjat a két amerikai szaklap, az AdAge és AdWeek ítélte oda.
hirdetés
Megismételte tavalyi eredményét a Mediaedge:cia, amelyet idén is az év globális ügynökségének választott az AdAge és az AdWeek. A vállalat azonban egy másik elismerést is besöpört a szaklapoktól, ugyanis a Mediaedge:cia lett az év legjobb amerikai ügynöksége is.

Az adatok szerint a Mediaedge:cia az Energizer 40 millió dolláros európai, valamint ázsiai és csendes-óceáni megbízás mellett februárban elnyerte a 130 millió dolláros globális üzletet is. Ugyanez történt a Monster.com állásközvetítő site esetében is, az 50 millió dolláros együttműködés mellett az ügynökségé lett augusztusban a 140 millió dolláros globális megbízás.

„A kitüntetések ügyfeleinknek épp úgy szólnak, mint magának az MEC csapatának. Csak annyira vagyunk jók, mint az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásaink minősége” – mondta a díjak kapcsán Charles Courtier, az MEC globális vezérigazgatója.

Simon Zsolt, a Mediaedge:cia Hungary ügyvezető igazgatója úgy véli, hogy az elismerésekhez a magyar szakembereknek is hozzájárultak, akik számos nemzetközi projektben – fejlesztésben, kutatásban, fórumokon – részt vesznek. Simon Zsolt példaként említette, hogy az ügynökség mobilmarketing üzleti modelljét és a tévé programingot Magyarországon fejlesztették ki, amit később több országban is átvettek.

Bár a magyar médiaügynökségi rangsorban a 2006-os nettó árbevétel alapján a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a hatodik helyre sorolta a magyar Mediaedge:cia-t, a tavalyi eredményeket figyelembe véve az új listán akár dobogós is lehet majd az ügynökség – prognosztizálta Simon Zsolt.

Mint ismert, a Mediaedge:cia tavaly több nagy tendert is megnyert, például a Magyar Telekomét (MT), a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) két megbízását és az OBI Hungary Retail pályázatát is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés