hirdetés
hirdetés
hirdetés

Adobe, Yahoo - együttműködés az online hirdetési piacon

A PDF-formátumot kifejlesztő Adobe szoftverfejlesztő cég és a Yahoo közös online hirdetési szolgáltatást fejlesztett ki. Az ingyenes Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo szolgáltatás lényege az, hogy lehetővé teszi a hirdetések PDF-dokumentumokba való beillesztését.
hirdetés
A Yahoo és az Adobe együttműködése az elektronikus kiadványokkal is dolgozó vállalatokat célozza meg. A Google egyes hirdetési szolgáltatásaihoz hasonlóan ingyenes alkalmazás lehetővé teszi, hogy az Adobe PDF formátumú dokumentumokba intelligens, dinamikus hirdetéseket helyezzenek el.

Szintén hasonlóan a Google online reklámjaihoz, a szolgáltatás segítségével a hirdetők olyan reklámokkal jelenhetnek meg PDF-ekben - például prospektusokban, kézikönyvekben, katalógusokban - amelyek valamilyen formában kötődnek a dokumentum szövegéhez. A hirdetések úgy jelennek meg a szövegben, hogy ne zavarják a PDF lényegi tartalmát, a fájl megnyitásakor pedig minden alkalommal dinamikus, releváns hirdetés kerül a hirdetőmezőbe.

A tartalomszolgáltató emellett a webes hirdetéseknél megszokott jelentéseken keresztül követheti reklámja statisztikáit.

Az Adobe és a Yahoo jelenleg az Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo bétatesztelésén dolgozik, a szolgáltatás még csak az Egyesült Államokban elérhető.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés