hirdetés
hirdetés
hirdetés

Adverticum - interneten a Business Online

Újra megjelenik a Business Online. A tavaly megszűnt nyomtatott lap utóda november 21-től az interneten olvasható az Adverticum gondozásában. A kiadó online kampányt tervez a B2B portál népszerűsítésére.
hirdetés
Elindult az üzleti célcsoportot megcélzó Business Online internetes verziója, amely a hasonló nevű, tavaly megszűnt lap utódja. Információnk szerint a B2B magazin utoljára tízezer példányban jelent meg.

Szabó Hédy, az Adverticum vezérigazgatója a Kreatív Online-nak elmondta, hogy a papírlapot azért szüntették meg, mert az offline hirdetési piacon jelentős volt a visszaesés és nem volt elegendő a hirdetésbevétel.

„A Business Online magazin hirdetői elsősorban a multinacionális informatikai- és  kommunikációs megoldásszállítók voltak, akik az elmúlt évek IT piaci recessziójának következtében jelentősen csökkentették a marketingbüdzséjüket, a kelet európai promócióra szánt összegeket pedig végképp megtizedelték” - tette hozzá Szabó Hédy.

A Business Online 1996-ban debütált, nevével ellentétben nyomtatott verzióban. Az magazin tartalma ugyan felkerült az internetre, de nem egy önálló site-ra, hanem a szintén az Adverticumhoz tartozó Prim Online egyik rovatába.

A Bonline.hu néven startolt honlap naponta hírekkel frissül, a hosszabb, elemző anyagok valamivel ritkábban, de folyamatosan kerülnek fel az oldalra. Az újsághoz hasonlóan az online lap is az üzleti informatikai megoldásokat ismerteti, és összehasonlító táblázatokat közöl.

Az Adverticum az üzleti célközönséget megszólító online kampányt tervez a site népszerűsítésére.

A fejlesztést a cég házon belül intézte.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés