hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arany Penge - zajlik a zsűrizés

A napokban zajlik az Arany Penge Kreatív Fesztiválra beküldött munkák zsűrizése. A munkákat külön kategória-zsűrik helyett az egyes területeket képviselő bírálók együtt értékelik. A legtöbb nevezést online munkák kapták.

hirdetés

Május 5-8. között zajlik a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett Arany Penge Kreatív Fesztivál zsűrizése. Ahogy arról a Kreatív Online beszámolt, a versenyen eltörölték az ATL és BTL kategóriák közötti különbséget, ennek megfelelően a zsűrikben is egyszerre kapnak helyet a különböző területeket képviselő szakemberek.

A végső sorrendet kialakító zsűriben ATL területről Halász Gyula (ADCH), Spielmann Gábor (Ogilvy), Havasi Gábor (McCann-Erickson), BTL területről Vekkel László (HPS), Mannhardt András (Draft FCB), Urbán Zsolt (HD Group), médiaügynökségi részről Mondok Árpád (McMedia), online részről Kádár Tamás (Kirowski), szakújságíróként pedig Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője vesz részt. A zsűri elnöke Tordai Péter, a Leo Burnett kreatívigazgatója. A rövidlistákról döntő zsűritagok között a főzsűri kreatívszakemberei mellett ügyfélkapcsolati vezetők, illetve a korábbi években nyertes ügyfelek is szerepelnek, a névsor itt letölthető.

A díjakat a május 29-ei gálán adják át. Összesen 212 munkát neveztek, a legtöbbet, 36-ot online területen. Az új indoor kategóriában 8-an, progresszív kategóriában 10-en pályáztak. A legtöbb munkával nevező ügynökségek rangsoráról a szervezők a Kreatív Online kérdésére későbbre ígértek tájékoztatást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés