hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adidas nyerte a foci Eb-t

A foci Eb nézőinek háromnegyede egyetértett a támogatók jelenlétével a mérkőzéseken - áll a TNS Hungary és az OmnicomMediaGroup felmérésében. A rendezvény kapcsán aktív márkák közül sorrendben az Adidast, a Mastercardot és a Borsodit jegyezték meg legtöbben.

hirdetés
A TNS Hungary és az OmnicomMediaGroup közös felmérése során, június 12-18. között ötszáz magyart kérdeztek meg a vasárnap Spanyolország győzelmével véget ért foci Eb-vel kapcsolatban, akik 4,5%-os pontossággal reprezentálták a 15 évesnél idősebb magyar népességet. Közülük 251-en - azaz a kutatócégek szerint gyakorlatilag a nézőképes korú magyarok fele - követte rendszeresen az Európa-bajnokság meccseit. (Az AGB az MTV által lapunkhoz eljuttatott nézettségi adatai szerint ugyanakkor kevesebb volt a meccsnéző, a csoportkörökben a teljes népesség körében 1,1-1,4 millió néző követett egy-egy mérkőzést, a vasárnapi döntőt 2 millió 135 ezren látták.)

Bár az utóbbi hetekben a Corvin-tetőre vagy a Millenárisra ellátogatva nem így tűnhetett, mindössze a nézők 13 százaléka jár át alkalmanként ismeroseihez, vagy ül ki szabadtérre vagy szórakozóhelyre követni a meccseket, és ezúttal mindössze két százalék tett így rendszeresen.

Jöhet a reklám

A nézők 77 százaléka egyetért a hirdetők megjelenésével: szerintük enélkül már nem lehetne színvonalas eseményt rendezni, több mint felük pedig úgy tartja, a világmárkák egyenesen rangot adnak a meccseknek. Az Eb-t követőket leginkább a játékosok ruháján szereplő logók nem zavarták, a többi megjelenés közül pedig a McDonald's által a csapatokkal együtt bevonultatott gyerekeket kedvelték a legjobban - de a reklámellenesség egyébként semelyik példánál nem volt jellemzo körükben. A legkevésbé az Eb-vel foglalkozó weboldalak márkázásáért lelkesedtek: a kedvelők, elutasítók és a bizonytalanok egyaránt egyharmadnyi részt tettek ki.



Az Adidas nyert, dobogós a Borsodi

A nézők 83 százaléka legalább egy márkát fel tudott idézni a meccseken látottak közül. A nyertes Adidas és a Mastercard mögé egy magyar játékos, a Borsodi is felfért a dobogóra, és az első tíz közé került még a Nike, a Coca-Cola, a McDonald's, az Arany Ászok, vagy az amúgy elég kevés csapat mezén látható Puma is.



(Néhány héttel ezelőtt egy, a budapesti ESOMAR-konferencián elhangzott előadás alapján ismertettük, milyen felületeken érdemes megjelennie a márkáknak sportmérkőzéseken.)

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés