Bronzot kapott a DDB Párizsban
Csak a verseny lezárása után, a héten döntött a zsűri az Epica 2010 reklámverseny ezüst és bronz díjairól. A DDB Budapest döntőbe jutott Caddy hirdetéseinek bronzot adtak.
Bronzot kapott az Epica reklámversenyen döntőbe jutott kétrészes Volkswagen Caddy hirdetés, amelyet a DDB Budapest készített az autómárkának. Mint azt megírtuk, az Automotive & Accessories kategóriában három munka került a shortlistre, ebből a zsűri már a zsűrizés során, november 19-én megnevezte a kategória fődíjasát, a Marcel Paris reklámügynökséget, amely a Fiat GPS-nek készített kétrészes hirdetésével nyert. A másik két shortlistes munkát később bírálták el, végül a Mercedesnek készített Marilyn & Albertért ezüstöt kapott a spanyol Zapping/M&C Saatchi, bronzot pedig a DDB Budapest Csepp és Kocka című kétrészese. Az Epica 2010-en így ez lett az egyetlen magyar díj.


A versenyen összesen 331 díjat osztottak ki: 69 aranynak számító kategóriadíjat, 142 ezüstöt és 120 bronzot. A legtöbb díjat, összesen 69-et a franciák nyertek, őket a svédek követik 55, majd a britek és a németek 50, illetve 49 díjjal. A részletes eredményeket letöltheti itt.