hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bronzot kapott a DDB Párizsban

Csak a verseny lezárása után, a héten döntött a zsűri az Epica 2010 reklámverseny ezüst és bronz díjairól.  A DDB Budapest döntőbe jutott Caddy hirdetéseinek bronzot adtak.

hirdetés

Bronzot kapott az Epica reklámversenyen döntőbe jutott kétrészes Volkswagen Caddy hirdetés, amelyet a DDB Budapest készített az autómárkának.  Mint azt megírtuk, az Automotive & Accessories kategóriában három munka került a shortlistre, ebből a zsűri már a zsűrizés során, november 19-én megnevezte a kategória fődíjasát, a Marcel Paris reklámügynökséget, amely a Fiat GPS-nek készített kétrészes hirdetésével nyert. A másik két shortlistes munkát később bírálták el, végül a Mercedesnek készített Marilyn & Albertért ezüstöt kapott a spanyol Zapping/M&C Saatchi, bronzot pedig a DDB Budapest Csepp és Kocka című kétrészese.  Az Epica 2010-en így ez lett az egyetlen magyar díj.

Csepp

Kocka
 

A versenyen összesen 331 díjat osztottak ki: 69 aranynak számító kategóriadíjat, 142 ezüstöt és 120 bronzot. A legtöbb díjat, összesen 69-et a franciák nyertek, őket a svédek követik 55, majd a britek és a németek 50, illetve 49 díjjal. A részletes eredményeket letöltheti itt

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés