hirdetés
hirdetés
hirdetés

BTL-est váltott a Vodafone

A Rapp Collins után két új ügynökséggel dolgozik BTL-feladatokon a Vodafone. A vállalat tenderen választotta ki új parnereit.
hirdetés

A Vodafone decemberben BTL-ügynökséget váltott, a feladatokat a Sylva és az Artportré látja el.

A két cég a vállalat tenderén nyert, amelyen rajtuk kívül négy másik induló is volt.

A Sylva és Artportré látja el a Vodafone teljes BTL kommunikációját: például a kampányokhoz kapcsolódó BTL tevékenységeket, retail kommunikációt, DM kommunikációt, ambient és gerilla megjelenéseket.

A Vodafone BTL feladatait korábban a Rapp Collins végezte.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés