hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bujtás Attila az Arcusnál

A Human Telextől igazolt át Arcus Interactive Group új csoportszintű kreatívigazgatója és stratégiai tervezője. Bujtás Attila három év után váltott és folytatja karrierjét az interaktív kommunikációs piacon.
hirdetés

Bujtás Attila, az Arcus Interactive Group új csoportszintű kreatívigazgatója és stratégiai tervezője több mint tizenöt éve foglalkozik kreatív és stratégiai marketingkommunikációval. Ez idő alatt dolgozott többek között a TBWA-nál, a BBDO-nál, kreatívigazgató volt a Leo Burnett-nél, az Idea&Impact-nál és legutóbb a Human Telexnél.

Az Arcus Interactive Groupnál az elmúlt időszakban nem volt kreatívigazgató, korábban Végvári Imre látott el hasonló pozíciót, aki most általános igazgatói feladatokat lát el.

Úgy tudjuk, hogy a Human Telexnél jelenleg keresik Bujtás Attila utódját.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás