Busójárást és Torkos Csütörtököt is népszerűsítenek
2011-02-21
Márciusban elindul a Magyar Turizmus belföldi forgalomélénkítést célzó kampánya. Először a busójárást és a Torkos Csütörtököt népszerűsítik.
Az áprilisban induló belföldi stratégiai szemléletformáló kampányok felvezetéseként márciusban három részből álló belföldi taktikai kampányt indít a Magyar Turizmus a szálláshely-szolgáltatókkal együttműködésben – tájékoztat a turisztikai szervezet, amely még tavaly fogalmazta meg az új szemléletet tükröző marketingtervét.
A kampány egyik eleme, hogy az országos jelentőségű programokat népszerűsítik – mint az Utazás Kiállítást, a busójárást és a Torkos Csütörtököt – majd egy másik részben regionálisan a hat turisztikai régió kedvezményes programjai és csomagajánlatai kerülnek a fókuszba.

A hat turisztikai régió és ajánlatai
Észak-Magyarország: Évindító wellness akciós ajánlatok
Észak-Alföld: Gyógyító hétköznapok nyugdíjasoknak
Dél-Dunántúl: Tavaszi felüdülés – ingyenes fürdőajánlatok
Nyugat-Dunántúl: Erőt adó gyógyvizek – kedvezményes ajánlatok
Dél-Alföld: Minden vizében élmény – vonzó csomagajánlatok
Észak-Alföld: Együtt a család – tavaszi wellness hétvégék
A harmadik elem ismét országos, ekkor a belföldi szálláshelyek hétvégi ajánlatait kommunikálják.
A nyári főszezonig tartó stratégiai kampány több felületen – tévé, rádió, sajtó, internet – fut majd, a kreatívokat a Beyer Kreatív készítette – tudtuk meg a Magyar Turizmustól.