hirdetés
hirdetés

Busójárást és Torkos Csütörtököt is népszerűsítenek

2011-02-21

Márciusban elindul a Magyar Turizmus belföldi forgalomélénkítést célzó kampánya. Először a busójárást és a Torkos Csütörtököt népszerűsítik.

Az áprilisban induló belföldi stratégiai szemléletformáló kampányok felvezetéseként márciusban három részből álló belföldi taktikai kampányt indít a Magyar Turizmus a szálláshely-szolgáltatókkal együttműködésben – tájékoztat a turisztikai szervezet, amely még tavaly fogalmazta meg az új szemléletet tükröző marketingtervét.

A kampány egyik eleme, hogy az országos jelentőségű programokat népszerűsítik – mint az Utazás Kiállítást, a busójárást és a Torkos Csütörtököt – majd egy másik részben regionálisan a hat turisztikai régió kedvezményes programjai és csomagajánlatai kerülnek a fókuszba.

További képekért kattintson!
 


A hat turisztikai régió és ajánlatai

Észak-Magyarország: Évindító wellness akciós ajánlatok
Észak-Alföld: Gyógyító hétköznapok nyugdíjasoknak
Dél-Dunántúl: Tavaszi felüdülés – ingyenes fürdőajánlatok
Nyugat-Dunántúl: Erőt adó gyógyvizek – kedvezményes ajánlatok
Dél-Alföld: Minden vizében élmény – vonzó csomagajánlatok
Észak-Alföld: Együtt a család – tavaszi wellness hétvégék

A harmadik elem ismét országos, ekkor a belföldi szálláshelyek hétvégi ajánlatait kommunikálják.

A nyári főszezonig tartó stratégiai kampány több felületen – tévé, rádió, sajtó, internet – fut majd, a kreatívokat a Beyer Kreatív készítette – tudtuk meg a Magyar Turizmustól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés