hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - Alex Bogusky is zsűrielnök

A kreatív megoldások guruja, Alex Bogusky lesz Cannes-ban az integrált kategória zsűrielnöke, így az ő vezetésével döntenek majd a Titanium Grand Prix nyerteséről is. A Crispin Porter + Bogusky egyik alapítója többször vehetett már át díjat a Riviérán.
hirdetés
Alex Bogusky 1987-ben csatlakozott a Miamiban - akkor még Crispin and Porter Advertising néven - működő ügynökséghez. Kezdetben art director volt, öt év múlva kreatívigazgatóként dolgozott, majd 1997-ben kikerült a neve a cégtáblára.

Irányítása alatt a Crispin Porter + Bogusky az egyik legtöbbet díjazott ügynökséggé vált, Több oroszlánt is begyűjtöttek Cannes-ban, köztük négy Grand Prix-t - amiket különböző kategóriákban nyertek - valamint 2005-ben és 2006-ban az Év Interaktív ügynöksége címet is viselhették. Tavaly a Volkswagen GTI online reklámjáért járt nekik a nagydíj.

Az Integrated Lions-t idén először osztják ki. Mint arról már beszámoltunk: a Titanium Grand Prix-hez hasonlóan a díjért a legalább három különböző médiát használó, vagy új ötleteket hasznosító integrált kampányok indulhatnak. A két kategória alkotásait egy zsűri bírálja majd el, a jelentkezőknek az együttes bírálati folyamat miatt nem kell külön bejelenteniük, hogy az integrált vagy a Titanium díjért indulnak.

A rövidlista kialakítása után a zsűri megjelöli az Integrated Campaign Lions nyerteseit, egy Integrated Grand Prix nagydíjast, továbbá a lehetséges Titanium Lions és a Titanium Grand Prix esélyeseket.

A Titanium nagydíj továbbra is az előremutató, az iparágat megreformáló ötletekért jár majd, azzal a különbséggel, hogy 2007-től már az integrált kampányok is indulhatnak az érte folyó küzdelemben.

Az Integrated Lions és a Titanium Lions nagydíjakat 2007 június 23-án adják át a zárógálán.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés