Cannes Lions - Alex Bogusky is zsűrielnök
2007. január 25. 09:12
A kreatív megoldások guruja, Alex Bogusky lesz Cannes-ban az integrált kategória zsűrielnöke, így az ő vezetésével döntenek majd a Titanium Grand Prix nyerteséről is. A Crispin Porter + Bogusky egyik alapítója többször vehetett már át díjat a Riviérán.
Alex Bogusky 1987-ben csatlakozott a Miamiban - akkor még Crispin and Porter Advertising néven - működő ügynökséghez. Kezdetben art director volt, öt év múlva kreatívigazgatóként dolgozott, majd 1997-ben kikerült a neve a cégtáblára.
Irányítása alatt a Crispin Porter + Bogusky az egyik legtöbbet díjazott ügynökséggé vált, Több oroszlánt is begyűjtöttek Cannes-ban, köztük négy Grand Prix-t - amiket különböző kategóriákban nyertek - valamint 2005-ben és 2006-ban az Év Interaktív ügynöksége címet is viselhették. Tavaly a Volkswagen GTI online reklámjáért járt nekik a nagydíj.
Az Integrated Lions-t idén először osztják ki. Mint arról már beszámoltunk: a Titanium Grand Prix-hez hasonlóan a díjért a legalább három különböző médiát használó, vagy új ötleteket hasznosító integrált kampányok indulhatnak. A két kategória alkotásait egy zsűri bírálja majd el, a jelentkezőknek az együttes bírálati folyamat miatt nem kell külön bejelenteniük, hogy az integrált vagy a Titanium díjért indulnak.
A rövidlista kialakítása után a zsűri megjelöli az Integrated Campaign Lions nyerteseit, egy Integrated Grand Prix nagydíjast, továbbá a lehetséges Titanium Lions és a Titanium Grand Prix esélyeseket.
A Titanium nagydíj továbbra is az előremutató, az iparágat megreformáló ötletekért jár majd, azzal a különbséggel, hogy 2007-től már az integrált kampányok is indulhatnak az érte folyó küzdelemben.
Az Integrated Lions és a Titanium Lions nagydíjakat 2007 június 23-án adják át a zárógálán.
Irányítása alatt a Crispin Porter + Bogusky az egyik legtöbbet díjazott ügynökséggé vált, Több oroszlánt is begyűjtöttek Cannes-ban, köztük négy Grand Prix-t - amiket különböző kategóriákban nyertek - valamint 2005-ben és 2006-ban az Év Interaktív ügynöksége címet is viselhették. Tavaly a Volkswagen GTI online reklámjáért járt nekik a nagydíj.
Az Integrated Lions-t idén először osztják ki. Mint arról már beszámoltunk: a Titanium Grand Prix-hez hasonlóan a díjért a legalább három különböző médiát használó, vagy új ötleteket hasznosító integrált kampányok indulhatnak. A két kategória alkotásait egy zsűri bírálja majd el, a jelentkezőknek az együttes bírálati folyamat miatt nem kell külön bejelenteniük, hogy az integrált vagy a Titanium díjért indulnak.
A rövidlista kialakítása után a zsűri megjelöli az Integrated Campaign Lions nyerteseit, egy Integrated Grand Prix nagydíjast, továbbá a lehetséges Titanium Lions és a Titanium Grand Prix esélyeseket.
A Titanium nagydíj továbbra is az előremutató, az iparágat megreformáló ötletekért jár majd, azzal a különbséggel, hogy 2007-től már az integrált kampányok is indulhatnak az érte folyó küzdelemben.
Az Integrated Lions és a Titanium Lions nagydíjakat 2007 június 23-án adják át a zárógálán.
(forrás:
Kreatív Online)