hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Cannes Lions - az OMD az év médiaügynöksége

Június 19-én este kihirdették a rádió, a média és az outdoor kategória nyerteseit. A legtöbb aranyat e három kategóriában az amerikaiak mellett a dél-afrikaiak viszik haza idén. Az év médiaügynöksége az amerikai OMD lett.
hirdetés
A zsűri a döntőbe jutott rádiószpotok közül 23 hirdetést jutalmazott arannyal, a nagydíjat pedig a Clemenger BBDO Melbourne kapta a Masterfoods-nak készített Snickers hirdetésért. Ebben a kategóriában 15 ezüstöt és 21 bronzot osztottak ki.

Az outdoor Grand Prix Dél-Afrikáé lett. A BBDO Johannesburg egy speciális óriásplakáttal nyert: a ,,Power to the People" szlogenű Nedbank plakát állványán napelemeket helyeztek el, amelyek egy házat láttak el energiával. Arany Oroszlán 55 közterületi hirdetésért járt, az 59 ezüst és a 80 bronz mellett.

Szintén egy bankreklámért kapott Grand Prix-t média kategóriában az új-zélandi OMD, amely az ASB Bank „Money goes digital” című munkával lett az abszolút győztes. A médiamunkák versenyén 8 aranyat, 11 ezüstöt és 30 bronzot adtak át.

Az év médiaügynöksége címet idén az OMD USA nyerte el.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés