hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - kinevezték a rádiós zsűri elnökét

Mark Gross lesz a jövő évi Cannes Lions reklámverseny rádiós zsűrijének elnöke - jelentették be a fesztivál szervezői. A szakember jelenleg a DDB Chicago senior alelnöke és kreatívigazgatója is egyben.
hirdetés
Mark Gross, a 2008-as cannes-i reklámfesztivál Radio Lions kategóriájának zsűrielnöke 1990-ben kezdte karrierjét New York-ban, eleinte logókat és filmcímeket tervezve az R. Greenberg Associates utómunkastúdiónak.

1991-től Gross már a Chiat/Day reklámügynökség junior art directora volt, ahol többek között az MTV, a Reebok, az American Express és a New York Lottery hirdetésein dolgozott.
Ezután következett a DDB, ahol art directorként majd kreatívigazgatóként az Anheuser-Busch kampányait gondozta, az ő munkája például a Bud Light „Always Worth It” és „Real Men of Genius” rádiós szpotja, mely utóbbi máig a reklámtörténelem legtöbbet díjazott rádiós hirdetése.

Mark Gross egyébként zsűritagként már részt vett a Cannes Radio Lions munkájában 2005-ban, a kategória indulásakor.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés