hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - kinevezték az outdoor zsűri elnökét

Prasoon Joshit, a McCann Worldgroup India ügyvezetőjét és az ügynökség délkelet-ázsiai ügyvezető kreatívigazgatóját nevezték ki a soron következő cannes-i reklámfesztivál Outdoor zsűrijének elnökévé. Prasoon Joshi reklámszakmai karrierje mellett háromkötetes író-költő, és bollywoodi filmekhez ír zenét.
hirdetés
Prasoon - többek között a Coca-Colának és a Happydentnek készített hirdetéseivel - eddigi pályafutása során több mint 400 nemzeti és nemzetközi fesztiváldíjat nyert el, például a Gold, Silver és Bronze Lions-t Cannes-ban, valamint az Ad Fest Asia, a D&AD és a Clio elismeréseit.

A McCannél dolgozó szakembert 2006-ban a World Economic Forum a Young Global Leader címre jelölte, melyet a 40 év alatti, globálisan meghatározó vezetőknek ad a világszervezet, továbbá a The Times of India az ország „Top 60 Ikonja” közé emelte Prasoont.

Prasoon Joshi reklámipari tevékenysége mellett író és költő: három kötetet publikált eddig, és számos bollywoodi filmhez írt dalokat, melyekért még Oscar-jelölést is kapott.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés