hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - megvan a promo zsűri elnöke

Armin Jochum, a BBDO Stuttgart és Berlin kreatívigazgatója lesz a Promo Lions zsűri elnöke az 55. Cannes Lions reklámfesztiválon. Jochum tavaly versenyzőként járt a fesztiválon és nyert is egy Promo Liont.
hirdetés
A Promo Lions zsűri frissen kinevezett elnöke grafikus designerként kezdte pályafutását 1988-ban a The Crew-nál, majd 1990-től a Wensauer DDB Needhamnál folytatta, mint creative group head és olyan ügyfelekkel dolgozott, mint a Barclays Bank, Porsche és a Volkswagen. 1994-től Jochum a H2E kreatívigazgatója volt, majd ügyvezető kreatívigazgatóként dolgozott a Leonhardt & Kernnél.

Ezután következett a BBDO Stuttgart kreatívigazgatói posztja, ami később kiegészült a berlini iroda feladataival is, az ügyfelek között az MTV Networksszel, a GE-vel és a Mercedes-Benzzel.

A Promo Lion 2007-es elnyerése mellett Jochum számos nemzetközi díjat összegyűjtött az évek során, sikerrel szerepelt az Epica, a LIAA, a One Show, a NY Festivals és az ADC Germany versenyein is.

A Promo Lionst egyébként 2006-ban vezették be Cannes-ban, a kategóriában az olyan friss ötletek kreatívkoncepcióját, stratégiáját, kivitelezését, hatékonyságát díjazzák, melyek azonnal „aktiválják” a fogyasztókat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés