hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - nemzetközi reklámfesztivál Dubaiban

A közel-keleti és észak-afrikai régióra koncentráló Dubai Lynx Awards elindítása után a Cannes Lions szervezői újabb nemzetközi reklámfesztivált szerveznek az Egyesült Arab Emirátusokban. Az első Dubai International Advertising Festival immár három napos programsorozatban versenyezteti a régió kreatívjait.
hirdetés
Az első Dubai International Advertising Festivalt 2008. március 31-ike és április 2-ika között rendezik meg a Dubai International Convention and Exhibition Centre területén található Sheikh Rashid Hallban.

A fesztivált elindító Cannes Lions International regionális partnereivel, a Motivate Publishinggel és a Dubai Media City-vel ( DMC ), valamint az International Advertising Association (IAA) dubai tagozatával együtt koordinálja a rendezvényt.

A tervek szerint a programok között szemináriumok, workshopok, kiállítások és vetítések is lesznek a nemzetközi előadók mellett, továbbá a fesztiválon belül kap helyet a második, szintén a Cannes-i fesztiválközpont által szervezett Dubai Lynx Awards díjátadó gálája is.

Akik nevezni kívánnak a fesztiválra, november 2-ikától tehetik meg a dubailynx.com oldalon, a pályaműveket pedig december 4-ikétől lehet feltölteni Print, Direct, Outdoor, TV/Cinema, Interactive, Radio, Integrated és Media kategóriában. 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés