hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - pontgyűjtés is lesz

Új díjat adnak át idén a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon. A Network of the Year elismerés annak a hálózatos ügynökségnek jár majd, amelynek irodái összességében a legtöbb pontot gyűjtötték össze a versenyen.
hirdetés
Nemcsak oroszlánokat, hanem pontokat is gyűjthetnek a Cannes Lions nemzetközi reklámversenyén induló ügynökségek. A shortlistre jutó alkotások egy-egy pontot jelentenek, a bronz hármat, az ezüst ötöt, míg az arany Lions-ért hét pontot adnak.

Tíz pontot kap az a hálózatos ügynökség, amelynek leánycége a Titanium Lions gazdája lesz, és ugyanennyi jár minden Grand Prix-ért. A legtöbb, 12 pont a Titanium Grand Prix elnyeréséért jár. Utóbbi elismerésért a legalább három különböző médiát használó, vagy új ötleteket hasznosító integrált kampányok indulhatnak.

A Network of the Year elismerést a legtöbb pontot összegyűjtött hálózatos cég kapja, a díjat június 23-án adják át.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés