Cannes Lions - titanium és integrált zsűrielnököt avattak
2008. január 31. 09:50
Mark Tutssel, a Leo Burnett Worldwide vezető kreatív igazgatója lesz az 55. Cannes Lions reklámfesztivál titanium és integrált kategóriájának zsűrielnöke. Az öt évvel ezelőtt elindított kategóriában az újszerű, integrált kommunikációs megoldásokat díjazza a zsűri.
A jelenleg 84 ország 94 irodájának kreatívmunkáját koordináló Mark Tutssel számos nemzetközi díjat, köztük több cannes-i Gold Lions elismerést és egy Grand Prix-t tudhat magáénak, valamint vezetése alatt a múlt évben a Leo Burnett éppen a titanium kategóriában lett díjazott Cannes-ban.
Az amerikai Leo Burnetthez való 2002-es csatlakozás előtt a szakember a Leo Burnett London ügyvezető kreatívigazgatója volt, vezetése alatt az ügynökség két ügyfele is – a McDonald’s és a Heinz - az „Év hirdetője” lett Nagy Britanniában.
Mark Tutssel már több nemzetközi reklámfesztiválon szerepelt zsűrielnökként és zsűritagként is, így már Cannes-ban is megfordult a film, valamint a titanium és integrált kategória bírálójaként.
Mark Tutssel a kinevezése kapcsán elmondta, hogy „a tavalyi év volt az áttörési pont Cannes-ban. Míg addig hagyományosan a film volt a húzókategória, addig 2007 az innovatív ötletek éve volt. A kategóriában olyan ötleteket díjazunk, melyek magasfokú integrációt valósítanak meg és olyan kategória-teremtő munkákat eredményeznek, melyek az egész reklámipart előreviszik.”
A Titanium & Integrated Lionst eredetileg 2003-ban indították el a Cannes Lions fesztiválon.
Az amerikai Leo Burnetthez való 2002-es csatlakozás előtt a szakember a Leo Burnett London ügyvezető kreatívigazgatója volt, vezetése alatt az ügynökség két ügyfele is – a McDonald’s és a Heinz - az „Év hirdetője” lett Nagy Britanniában.
Mark Tutssel már több nemzetközi reklámfesztiválon szerepelt zsűrielnökként és zsűritagként is, így már Cannes-ban is megfordult a film, valamint a titanium és integrált kategória bírálójaként.
Mark Tutssel a kinevezése kapcsán elmondta, hogy „a tavalyi év volt az áttörési pont Cannes-ban. Míg addig hagyományosan a film volt a húzókategória, addig 2007 az innovatív ötletek éve volt. A kategóriában olyan ötleteket díjazunk, melyek magasfokú integrációt valósítanak meg és olyan kategória-teremtő munkákat eredményeznek, melyek az egész reklámipart előreviszik.”
A Titanium & Integrated Lionst eredetileg 2003-ban indították el a Cannes Lions fesztiválon.
(forrás:
Kreatív Online)