Exkluzív tudósítás Cannes-ból
Cyber Lions - a régióból csak a lengyelek esélyesek
2007. június 19. 14:27
Tom Eslinger, a Saatchi&Saatchi Auckland kreatívigazgatójának vezetésével kiválasztották az interaktív kategória döntőseit Cannes-ban. A Neo Interactive nem jutott a legjobbak közé nevezésével: saját site-jával.
- TBWA/WHYBIN Auckland - rögbi-pólóért járt a Grand Prix
- Interaktív tévéreklám - drága, de hasznos
- Shackleton Madrid - Grand Prix-t nyert a Lopetegui Deposittal
- TNO - kreatívmunka, nemzetközi háttér nélkül
- Emap Radio - „A rádió nem halott!”
- Ogilvy & Mather - döntős lett Cannes-ban
- Digitas London - Cannes-ban toboroz munkatársakat
Nincs magyar shortlistes a cyber munkák versenyén. A régióból kizárólag Lengyelország jutott a döntőbe, két munkával a varsói Leo Burnett és szintén két nevezéssel az ARC Warsaw - Leo Burnett Group.
Mint arról már beszámoltunk, ebben a kategóriában Magyarországról csak a Neo Interactive nevezett, de az ügynökség nem jutott döntőbe.
A cyber kategória győzteseit június 21-én hirdetik ki a Riviérán.
Mint arról már beszámoltunk, ebben a kategóriában Magyarországról csak a Neo Interactive nevezett, de az ügynökség nem jutott döntőbe.
A cyber kategória győzteseit június 21-én hirdetik ki a Riviérán.
(forrás:
Kreatív Online)