hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Cyber Lions - a régióból csak a lengyelek esélyesek

Tom Eslinger, a Saatchi&Saatchi Auckland kreatívigazgatójának vezetésével kiválasztották az interaktív kategória döntőseit Cannes-ban. A Neo Interactive nem jutott a legjobbak közé nevezésével: saját site-jával.
hirdetés
Nincs magyar shortlistes a cyber munkák versenyén. A régióból kizárólag Lengyelország jutott a döntőbe, két munkával a varsói Leo Burnett és szintén két nevezéssel az ARC Warsaw - Leo Burnett Group.

Mint arról már beszámoltunk, ebben a kategóriában Magyarországról csak a Neo Interactive nevezett, de az ügynökség nem jutott döntőbe.

A cyber kategória győzteseit június 21-én hirdetik ki a Riviérán.
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés