Danubius - EGTA-tag lett
2007. augusztus 01. 09:57
Csatlakozott a Danubius Rádió a brüsszeli központú EGTÁ-hoz (Kereskedelmi Rádiók és Televíziók Nemzetközi Sales House Szövetsége). A rádiós reklámértékesítést támogató non-profit szervezet 27 európai, illetve további hét Európán kívüli országban 57 televíziós társaság, illetve 26 rádiós társaság kereskedelmi részlegét tömöríti.
A Danubius a csatlakozástól leginkább az értékesítés új módszereinek megismerését, illetve a nemzetközi kapcsolatok és tapasztalatok bővülését várja. A rádió úgy véli, hogy a tagság olyan know-how megosztást is nyújt számukra, amely számos új megközelítést jelent a reklámértékesítésében.
Idén a szervezet programjában az FMCG szektor kapja a legnagyobb hangsúlyt, ami a Danubius szerint azért is fontos, mert Magyarországon ebben a szegmensben lehet a legnehezebben meggyőzni a szereplőket a rádiós hirdetés fontosságáról.
„Az EGTA közbenjárásával a Danubius a globális kampányok részesévé válhat, amelyekbe egy adott országból egyénileg szinte lehetetlen bekapcsolódni. A csatlakozás hozadékaként 2007-ben olyan cégek, illetve ezen cégek médiaképviseletét ellátó médiaügynökségek nemzetközi legfelső döntéshozóival találkozhat a Danubius Rádió sales csapata, mint a Procter & Gamble, az Unilever, a Henkel, a L'Oreal” - áll a rádió közleményében.
Idén a szervezet programjában az FMCG szektor kapja a legnagyobb hangsúlyt, ami a Danubius szerint azért is fontos, mert Magyarországon ebben a szegmensben lehet a legnehezebben meggyőzni a szereplőket a rádiós hirdetés fontosságáról.
„Az EGTA közbenjárásával a Danubius a globális kampányok részesévé válhat, amelyekbe egy adott országból egyénileg szinte lehetetlen bekapcsolódni. A csatlakozás hozadékaként 2007-ben olyan cégek, illetve ezen cégek médiaképviseletét ellátó médiaügynökségek nemzetközi legfelső döntéshozóival találkozhat a Danubius Rádió sales csapata, mint a Procter & Gamble, az Unilever, a Henkel, a L'Oreal” - áll a rádió közleményében.
(forrás:
Kreatív Online)