hirdetés
hirdetés
hirdetés

Effie - rekord nevezéssel

Az idei marketinghatékonysági versenyre, az Effie-re rekord mennyiségű, 84 pályamunka érkezett. A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) változtatott a kiíráson, és tovább bővítette a kategóriákat. Effie-n induló a legtöbb munka az OMD-hez kötődik.
hirdetés
Az idei megmérettetésre összesen 33 pályázó - megbízó vagy ügynökség - vesz részt. A szervezők már a 2006-os Effie kapcsán is rekordmennyiségű pályázatról számoltak be, az idei versenyre benyújtott alkotások azonban túlszárnyalták a tavalyi 77 nevezést.

Újdonság a marketinghatékonysági versenyen, hogy nem kötelező az ATL-elem, továbbá bővült a nevezések köre, ezúttal már kulturális szolgáltatás és imázs kategóriában is lehet pályázni.

Az IAA-tól kapott tájékoztatás szerint az Effie-n induló a legtöbb munka az OMD-hez kötődik, ugyanis 15 olyan nevezés van, amit egyénileg, illetve társügynökségként nyújtottak be. Az OMD-t a Grey Worldwide és a McCann Erickson követi 11-11 pályamunkával, a Mediaedge:cia tíz, míg a Young & Rubicam (Y&R) hat munkával indul.

Az Effie-re olyan eredményes kampányokkal lehetett nevezni, amelyeket 2006. január 1-je és 2007. április 30-a közötti időszakban mutattak be magyarországi médiumokban.

A pályázatokat tíz kategóriában - tartós fogyasztási cikkek, étel, ital, egyéb nem tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatás, pénzügyi szolgáltatás, telekommunikációs szolgáltatás, kulturális szolgáltatás, társadalmi célú kommunikáció, imázs - megbízó és ügynökség nyújthatta be.

A mintegy 80 fős zsűri június elején bírálja el két körben a pályaműveket, a pályázók ezt követően értesülnek arról, hogy döntőbe jutottak-e. Az eredményhirdetés október 19-én lesz   jubileumi Díjátadó Gálaesten.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés