hirdetés
hirdetés
hirdetés

El a marketingkezekkel Attilától!

Nagy Bálint, az IBS marketingtanszékének vezetője szerint a Csillag születik 14 éves győztese óriási veszélynek van kitéve, és a marketingeseknek és a médiának önmérsékletet kell tanusítaniuk vele szemben. A Magyar Reklámszövetség volt elnöke szeretné, ha a felelős marketing Attila esetében látványos formát öltene.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Nagy Bálint, IBS, marketingtanszék-vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ezer százalékig egyetértek a cikk írójával. A felelős marketing hosszú távon dolgozik, ezzel értékeket épít, és amikor már tényleg felépítette a valódit, akkor
kezdi "eszközként" használni. És akkor az "eszköz" is képes lesz tartósan "visszadolgozni" a belé fektetett energiákat.

Szeretnék egy ilyen marketing világban élni...
#
"Szombat este egy termék született...".....
...és sajnos erről mások is így fognak vélekedni. A műsort nem igazán követtem nyomon, a döntőt néztem....a hibát a nézők és a zsűri követték el, hogy túl
korán emeltek ki egy tehetséges, de véleményem szerint még (!) cseppet sem életre való gyereket egy olyan döntős mezőnyből ahol többen is megérdemelték volna a
nyereményt, és ami a legfontosabb....készen is álltak volna rá, hogy kezeljék a helyzetet.
Szerintem ezzel több kárt tettek mint hasznot, és ilyen helyzetben pontosan a túl korai siker törheti derékba az ember álmait...amit nem biztos, hogy kompenzál az
egyszeri nyeremény.
...de ez egyéni vélemény... A szakma persze lehetne nagyvonalú....remélhetőleg az is lesz.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés