hirdetés
hirdetés

Élénkíteni akarják a konferenciaturizmust

2011-04-04

Budapestmeetings.com címen új honlappal, nemzetközi rendezvényszervezők számára térítésmentesen biztosított helyszínekkel és promóciókkal indít értékesítés-ösztönző kampányt a Magyar Turizmus Zrt. a konferenciaturizmus élénkítésére.

Bár a Magyar Turizmus Zrt. Magyar Kongresszusi Irodájának (MKI) legutóbbi negyedéves statisztikai jelentése szerint Magyarországon burjánzik a konferenciaturizmus, további élénkítése érdekében az MKI most rendhagyó értékesítés-ösztönző kampányt indított. 

Hazai partnercéget is be kell vonni

A Budapest Winter Invitation akció mintájára meghirdetett kampányban a Magyar Turizmus Zrt. az üzleti turizmusban érdekelt szállodákkal, rendezvényhelyszínekkel, szervező irodákkal, valamint a Malévvel és a Budapest Airporttal működik együtt. A legfőbb célpiacok Ausztria, Belgium, Észak-Európa, Franciaország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Svájc és az USA. 

A 2011. április 1. és 2012. július 30. között zajló akció központi eleme a rendezvényekhez kapcsolódó gálavacsorák és fogadások helyszínének térítésmentes biztosítása azoknak a nemzetközi rendezvényszervezőknek, amelyek minimum két éjszakás, minimum ötven fős rendezvényt szerveznek hazánkban, minimum félnapos konferenciaterem-bérléssel. A gálavacsora szervezésébe a külföldi partnernek be kell vonnia egy hazai partnercéget is. 

A Magyar Turizmus Zrt. vállalja a kampány koordinálását, és aktívan részt vesz annak promóciójában. Az együttműködő partnerek – a saját kommunikációs csatornáikon kívül – számos eszközt alkalmaznak a program népszerűsítésére, így például a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti hálózatának bevonása mellett nagy szerepet kap a kampány önálló honlapja, a Budapestmeetings.com, amelyen a kampány valamennyi résztvevőjének megjelenést biztosítanak. A promóció további eszközei többek között szakmai online felületek, elektronikus hírlevelek és e-DM-akciók lesznek, és 2011 első felében az EU-konferenciákon és minden szakmai vásáron a kampányra figyelmet felhívó szóróajándékot, azaz könyvjelzőt terjesztenek.

Plusz hatvan rendezvényre számítanak

A kampányban 14 olyan hazai szervezőiroda vesz részt, amely az MKI minősítésével rendelkezik, tehát megfelelő referenciákkal és gyakorlattal bír nemzetközi konferenciák színvonalas hazai lebonyolításában. A megrendelőnek a konferenciát az akcióban részt vevő szállodák egyikében kell lebonyolítania, és a rendezvényhez kapcsolódó szállásigényt is az akció partnerszállodájában kell kielégíteni. 

Az akcióhoz 24 budapesti négy- és ötcsillagos szálloda csatlakozott, amely rendelkezik minimum száz szobával és minimum egy hatvan négyzetméter területű konferenciateremmel. A kampányban a következő rendezvényhelyszínek vesznek részt: Szabó Ervin Könyvtár, Gödöllői Királyi Kastély, Történeti Múzeum, Gellért Fürdő és Szépművészeti Múzeum.

Az együttműködő partnerek arra számítanak, hogy a kampány eredményeképpen legalább hatvan nemzetközi rendezvényt sikerül Magyarországra csábítani, amelyeken mintegy 12 ezer vendég vesz részt, akik mintegy 24 ezer vendégéjszakát töltenek el a csatlakozott szálláshelyeken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés