hirdetés
hirdetés
hirdetés

Élő online híradó az MTV-nél

A két nagy kereskedelmi tévé online hírsite-jai után a Magyar Televízió (MTV) Híradó weboldala is megújult, a hirado.hu-n mostantól napi rendszeres online hírműsorok is futnak majd.
hirdetés

Megújított arculattal és saját élő híradóval érhető el szerdától az MTV hírműsorainak internetes felülete, a hirado.hu. A HíradóWeb című műsor napi háromszor (délelőtt egyszer, délután kétszer) jelentkezik, a tévében látható híradásokat kiegészítve, az interneten így összesen napi tizenegy hírműsor tekinthető meg.

Az MTV közleménye szerint az 5-10 perces online hírműsor a hagyományos hírműsoroktól eltérően, az online műfajhoz igazodva dinamikusabb, ám mégis könnyedebb hangvételt és arculatot alkalmaz. Az adást a tévé hírműsorain is dolgozó szerkesztőség készíti, az első, szerda délelőtti műsort Novodomszky Éva vezette.

Mucsi Csaba, az MTV újmédia főszerkesztője szerint az újítással az MTV új irányt adhat a webes tartalomszolgáltatásnak. Az internetes vezető szerint a telesport.hu foci Eb és olimpia alatti nézettségi statisztikái bizonyítják, hogy az újranézhető tévés tartalmak mellett a külön élő adásokra is nagy az igény az interneten. A HíradóWeb után a Kultúrháznak is élő internetes adást terveznek, ami a tervek szerint egy új, online csatorna alapjait jelentheti.

Az online műsorok indulásával egyidőben a hirado.hu felületét is dinamizálták, a nyitóoldal szerkezete mostantól az igényekhez megfelelően variálható, és tetszés szerint lehet írott, képes vagy videós tartalmakat előtérbe helyezni.

A site-on a Carnation dolgozott.

Mint arról beszámoltunk, az idén korábban a két nagy kereskedelmi csatorna is megújította online megjelenését, azon belül pedig a hírműsorokét is. Az RTL Klub márciusban indította el az RTLHirek.hu-t, amelyen a nézők maguk állíthatják össze a műsor elemeit, a Tv2 pedig októberben Tények.hu név alatt választotta el a híreket a csatorna többi internetes tartalmától.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés