hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elszegődött Fischer András

Profiltisztítás után három különálló cégbe szervezte tevékenységét a PrintXBudavár. Az újonnan létrejött Brand Content vezetője Fischer András lett.

hirdetés

Mint arról beszámoltunk, a PrintXBudavár profiltisztításon esett át, így a különböző tevékenységekre önálló cégeket hoztak létre. A cég neve megmarad, csak a továbbiakban kizárólag produkciós és logisztikai dolgokkal foglalkozik.

A saját kiadványokra – mint a Superbrands, vagy a Dining Guide – fókuszáló újonnan létrejött United Publishers szintén Wiszkidenszky András vezetésével működik, viszont a Brand Content néven alapított cég vezetésére kívülről jött szakember Fischer András személyében. A vállalati tartalmak előállításával foglalkozó cég például a Herendi Porcelánmanufaktúrával áll kapcsolatban.

Fischer András éppen egy évvel ezelőtt távozott az Origo vezérigazgatói posztjáról, legutóbb pedig a Tv2 vezérigazgatói pozíciója kapcsán merült fel a neve.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás